To νέο οικονομικό παπί


Πλεονέκτημα του δικύκλου το χαμηλό κόστος συντήρησης και το μεγάλης αυτονομίας ρεζερβουάρ

 Μοναδικό πλεονέκτημα του Supra-X 125 Helmin απέναντι σε όλα τα άλλα Cubs της αγοράς είναι η δυνατότητα τοποθέτησης κράνους full face στον αποθηκευτικό χώρο των 19,5 lt που φιλοξενείται κάτω από τη σέλα των επιβατών


Έπειτα από δώδεκα χρόνια πετυχημένης παρουσίας στην αγορά των δικύκλων με περισσότερες από 40.000 πωλήσεις στην ελληνική αγορά των Cubs, το Innova 125 δίνει τη θέση του σε ένα σύγχρονο παπί, το νέο Honda Supra-X 125 Helmin.
Το νέο Supra-X 125 Helmin που κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ινδονησία P.T. Astra Honda Motor - ενός εκ των πλέον έμπειρων εργοστασίων στην κατασκευή οχημάτων τύπου CUB στον κόσμο, είναι ένα αξιόπιστο cub (παπί) με χαμηλό κόστος συντήρησης, το οποίο εφοδιάζεται με αερόψυκτο 2-βάλβιδο κινητήρα 125cc, με ιπποδύναμη 9,25 PS/7.500 rpm. Είναι εφοδιασμένο με υδραυλικά δισκόφρενα NISSIN στον εμπρός και πίσω τροχό και με σύστημα ανάρτησης με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω για άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις ακόμη και με δύο άτομα, ενώ διαθέτει ρεζερβουάρ 5,6lt για μεγάλη αυτονομία.
Μοναδικό πλεονέκτημα του Supra-X 125 Helmin απέναντι σε όλα τα άλλα Cubs της αγοράς είναι η δυνατότητα τοποθέτησης κράνους full face στον αποθηκευτικό χώρο των 19,5 lt που φιλοξενείται κάτω από τη σέλα των επιβατών.
Στην ελληνική αγορά το Supra-X 125 Helmin είναι άμεσα διαθέσιμο σε δύο (2) αποχρώσεις μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda Moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. στην ανταγωνιστική τιμή των 2.390 ευρώ.


ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ
Χάρη στο μονοκύλινδρο κινητήρα του, το φυσικό περιβάλλον του Honda Supra-X 125 Helmin είναι οι πολυσύχναστοι δρόμοι της πόλης και οι επαρχιακοί δρόμοι με στροφές. Το συμπαγές πλαίσιο χαρίζει στο Honda Supra-X 125 Helmin ευελιξία κίνησης και στις δύο περιπτώσεις. Η γεωμετρία σχεδιάστηκε με γνώμονα την ευελιξία, ενώ στο σχετικά κοντό μεταξόνιο των 1.240 mm οφείλεται και η μικρή γωνία στροφής των 45°. Όλοι αυτοί οι παράγοντες χαρίζουν στον αναβάτη την αυτοπεποίθηση να στρίβει γρήγορα και εύκολα σε αστικούς δρόμους όσο και σε περιοχές εκτός πόλης με στροφές. Το ισχυρό εμπρός δισκόφρενο 220mm και το εξίσου ισχυρό πίσω δισκόφρενο 190mm προσφέρουν ασφαλές και αποτελεσματικό φρενάρισμα.
Το Honda Supra-X 125 Helmin βασίζεται σε ένα στιβαρό, ατσάλινο πλαίσιο (τύπου ραχοκοκαλιάς), που προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία για ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση οδήγηση, καταλαμβάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο στο σώμα του δίκυκλου, με αποτέλεσμα να μεγιστοποιείται το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου και του ρεζερβουάρ. Οι μεγάλοι τροχοί εδράζονται στο πλαίσιο μέσω ενός ζεύγους τηλεσκοπικών αναρτήσεων. Το αποτέλεσμα είναι μία ασφαλής και ευέλικτη συμπεριφορά ακόμα και σε τραχείς δρόμους με ανωμαλίες.
Το Honda Supra-X 125 Helmin αντλεί τη δύναμη του από έναν απλό αλλά ισχυρό, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα ο οποίος χρησιμοποιεί ψεκασμό PGM-FI (Σύστημα Προγραμματισμένου Ψεκασμού Καυσίμου). Το PGM-FI χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό έλεγχο που διασφαλίζει ότι ψεκάζεται σταθερά η βέλτιστη ποσότητα καυσίμου, συμβάλλοντας στην παραγωγή καθαρότερων καυσαερίων και επιτυγχάνοντας άριστες, δυναμικές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.
Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου και η ηλεκτρική μίζα σημαίνουν εύκολη εκκίνηση χωρίς τσοκ – το Honda Supra-X 125 Helmin ξεκινά άμεσα με το πάτημα ενός μπουτόν. Το τετρατάχυτο κιβώτιο συντελεί στην οδηγική άνεση, ενώ ένα βελονοειδές ρουλεμάν μειώνει την τριβή στον άξονα των ζύγωθρων των βαλβίδων.
Το Honda Supra-X 125 Helmin διαθέτει ακριβές σύστημα ψεκασμού καυσίμου που χρησιμοποιεί αισθητήρα οξυγόνου στο σύστημα εξαγωγής για συνεχή βελτιστοποίηση της λειτουργίας του κινητήρα, επιτυγχάνοντας αθόρυβη λειτουργία και χαμηλές εκπομπές ρύπων επιπέδου EURO3.
Το Honda Supra-X 125 Helmin χρησιμοποιεί έναν απλό και πολύ αποδοτικό μονοκύλινδρο κινητήρα SOHC που προσφέρει κατανάλωση 60km/l (ECE R40). Αυτό συνεπάγεται χαμηλότερο λειτουργικό κόστος ενώ αυξάνει την άνεση για τον αναβάτη αφού μπορεί να διανύσει πάνω από 300km πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό.
Το Honda Supra-X 125 Helmin είναι διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επισήμων εμπόρων Honda Moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. σε δύο αποχρώσεις: Superior red (κόκκινο) και Glorious Blue (μπλε).

------------------------------

Η ιστορία μοντέλου
Το λιτό Honda Super Cub πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες και η συνολική του παραγωγή έχει ξεπεράσει τις 87 εκατομμύρια μονάδες (μέχρι το Μάρτιο 2014), που σημαίνει ότι το δίκυκλο με το μεγαλύτερο όγκο παραγωγής παγκοσμίως. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η Ιαπωνία ξεκίνησε να παράγει μοτοσυκλέτες και scooters που βασίζονταν σε εισαγόμενα μοντέλα. Τα πρώτα μοντέλα ήταν ιδιαίτερα ακριβά για τον μέσο πελάτη γεγονός που οδήγησε στην εμφάνιση πολλών τύπων βοηθητικών κινητήρων για ποδήλατα. Ακριβώς εκείνη την εποχή ο Soichiro Honda ήταν αποφασισμένος να δημιουργήσει χρήσιμα και προσιτά προϊόντα, με αποτέλεσμα τα μοτοποδήλατα που ήταν τα πρώτα προϊόντα της Honda έλαβαν θερμό καλωσόρισμα στην αγορά.
Το 1957 που ξεκίνησε η ιδέα του Super Cub η προτροπή του Soichiro Honda προς τους μηχανικούς του ήταν: «φτιάξτε κάτι που να ταιριάζει στα χέρια σας!». Με άλλα λόγια ήθελε να δημιουργήσει ένα προϊόν που θα ταίριαζε άνετα στη ζωή του πελάτη. Επειδή το Super Cub έπρεπε να κινείται με άνεση στους μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους της Ιαπωνίας αποφάσισε ότι το ιδανικό μέγεθος ελαστικών θα είναι οι 17 ίντσες, ένα μέγεθος που δεν υπήρχε μέχρι εκείνη τη στιγμή σε οχήματα παραγωγής. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές αρνήθηκαν να παράγουν το νέο μέγεθος ελαστικών για ένα και μόνο μοντέλο, αλλά μετά από πολλές απορρίψεις η Honda βρίσκει ένα μικρό κατασκευαστή ο οποίος ήταν πρόθυμος να συνεργαστεί μαζί της.
Η προσπάθεια των μηχανικών της Honda είχε ως αποτέλεσμα μετά από ένα χρόνο σχεδόν στις 24 Δεκεμβρίου 1957 να έχει ολοκληρωθεί το πρωτότυπο του Super Cub, το οποίο ξεκίνησε να πωλείται τον Αύγουστο το 1958.